petak, 22. travnja 2016.

spliske maške

... ono ka kad ti litravanje ne uspije, pa ti iz miljun mali razlog fotografija nevridi nega je za obricat za u recicle byn, onda se napraviš pripametan, ne izbrišeš je, objaviše je i potpišeš je ... ka ono ... tija san da takoitako ispane ... ka ono ... ja san umitnički fotograf ... šta mi je meni Lupino, ni do kolina. On slikava mačke, ja slikajen maške. I bolje. Nu npr ove dvi:


Ovi beskućnik nije
krov nad glavon ima
a imade i stan.
Da san mu ime HAN
i zajedno ćemon skupa van.







... unda kreneš nizabrdo
misliš na jaja
usorbul il utvrdo
kakoš
i jel prvo jaje ol kokoš?



... čekajuć izlazak Njen
u pozi nirvane, mirnoće tipa zen
dobi od mene ime HEN ...






... raniš i gladiš i krstiš i ...
tija ne tija
ovu san nazva HIA


... otra HIA
a bi i ja
ali nesmin
a i pomalo san lin ...


Oma san zna da se nešta kua
jerbo mi se mazit uletila HUA
sram je i stid bilo
ka da smo zajedno čuvali ovce.

Nema komentara:

Objavi komentar